Vinderne af en statsjagt i Vestskoven, som blev trukket på vortes generalforsamlingen i 2018. Torben Clausen og Anders Bie-Olsen.

Velkommen til vores hjemmeside

Kristian Lynge fra Frederikssund, skyder top-ti buk i 2017, målt til 126,90 point.

Stort tillykke fra foreningen.

Kommende arrangementer

Jagttegnskursus 2019

Jagtforeningens jagtegnskursus starter tirsdag, den 8 januar 2019. Tilmelding til John Juul på jagttegn@mail.dk eller på Tlf. 40534047, eller mød op på dagen.

Våbenvedligeholdelse i klubhuset – Søndag den 17. marts 2019, kl. 11.00 til 15.00

Medbring din haglbøsse og din jagtriffel, vores instruktører vil gennemgå rengøring af haglgevær og rengøring af jagtriffel.

Sted: Klubhuset

Tilmelding/Kontaktperson: Rune Jørgensen 24464514 (Der er begrænset antal pladser så først til mølle.)

Trofæaften og trækning af "Bukkelotteriet" den 29. april 2019, kl 19.00.

Kom med dine trofæer fra den sidste sæson, og fortæl din historie. I løbet af aftenen kårer vi den bedste historie. Der er både præmie til den bedste danske historie og den bedste udenlandske historie. Samme aften vil vi trækkelod i vores store "Bukkelotteri".

Sted: Klubhuset Kontaktperson:Torben R. Nielsen 40538743

Husk at deltage i foreningens store bukkelotteri

For kun kr. 100,- kan du deltage i lotteriet om afskydning af en buk på Gissegård værdi kr. 6.000,-  2 stk. gavekort kr. 1.000,- 2 stk gavekort kr. 500,- Vi trækker vinderne til vores trofæaften i april 2019. Lodsedlerne kan købes ved henvendelse til bestyrelsen. Der er kun 100 lodder i lotteriet.
Knæk og Bræk

Susegården 2018

I 2018 havde vi igen et veloplagte holdpå Susegården til årets bedste træning i haglgeværets forunderlige verden. De fleste fik vidst nok "skud i skulderen" og gode råd til forbedring. Der var udfordrende duer til alle og højt humør.

Formanden

Høje duer på Susegården

Giesegårdbukken 2017 - Skudt af vinderen Kaj.

Bukkelotteriet 2017

Kaj fortæller: Bukken døde den 17 om morgenen, efter en meget spændende pürch. Skytteeleven og Kaj kom gående på en Skovvej og stødte bukken, bukken løb og Kaj nåede ikke at skyde. Skytteeleven ser den dog ca 150 m længere fremme, den har lagt sig. De pürcher sig ind på bukken, nu skal den bare rejse sig! Kaj er klar og skytteeleven, fløjter, klapper, kaster grene for til sidst at skrabe i jorden. Nu lykkes det bukken rejste sig og døde. En flot gammel returbuk på ca 8 år.Cool