Christian Stæhr, Frederikssund vandt i vores store bukkelotteri 2018. Christian var gennem mange prøvelser inden det lykkes, men sikke et resultat, godt gået. Vi glæder os til hører historien på vores trofæaften i april 2019.
Husk at købe lodsedler.
I kan læse Christians beretning under nyheder.

Velkommen til vores hjemmeside

Kristian Lynge fra Frederikssund, skyder top-ti buk i 2017, målt til 126,90 point.

Stort tillykke fra foreningen.

Kommende arrangementer

Bankospil, torsdag den 6. december 2018

Igen i år holder vi foreningens kæmpe store bankospil i Valhal. Som noget nyt, må du nu have to gæster med.

Bankospillet starter kl. 19,00 og dørene åbnes kl. 18,15, forventet afslutning ca. 22,30.
Adgang for medlemmer, med maksimum to gæster. Udover bankospil, vil der være øl-spil og Kinalotteri, samt mulighed for at købe bukkelodsedler.

Som altid masser af præmier - Vildt, jagtbeklædning og meget mere. Kom og deltag, du hygger dig og støtter samtidig foreningen.

Begrænset antal pladser, så først til møllen….

Hilsen bestyrelsen

Jagttegnskursus 2019

Jagtforeningens jagtegnskursus starter tirsdag, den 8 januar 2019. Tilmelding til John Juul på jagttegn@mail.dk eller på Tlf. 40534047, eller mød op på dagen.

Husk at deltage i foreningens store bukkelotteri

For kun kr. 100,- kan du deltage i lotteriet om afskydning af en buk på Gissegård værdi kr. 6.000,-  2 stk. gavekort kr. 1.000,- 2 stk gavekort kr. 500,- Vi trækker vinderne til vores trofæaften i april 2019. Lodsedlerne kan købes ved henvendelse til bestyrelsen. Der er kun 100 lodder i lotteriet.
Knæk og Bræk

Susegården 2018

I 2018 havde vi igen et veloplagte holdpå Susegården til årets bedste træning i haglgeværets forunderlige verden. De fleste fik vidst nok "skud i skulderen" og gode råd til forbedring. Der var udfordrende duer til alle og højt humør.

Formanden

Høje duer på Susegården

Giesegårdbukken 2017 - Skudt af vinderen Kaj.

Bukkelotteriet 2017

Kaj fortæller: Bukken døde den 17 om morgenen, efter en meget spændende pürch. Skytteeleven og Kaj kom gående på en Skovvej og stødte bukken, bukken løb og Kaj nåede ikke at skyde. Skytteeleven ser den dog ca 150 m længere fremme, den har lagt sig. De pürcher sig ind på bukken, nu skal den bare rejse sig! Kaj er klar og skytteeleven, fløjter, klapper, kaster grene for til sidst at skrabe i jorden. Nu lykkes det bukken rejste sig og døde. En flot gammel returbuk på ca 8 år.Cool