Jagttergnskursus starter onsdag, den 7. januar 2015
Tilmelding via vores hjemmeside eller på jagttegn@mail.dk

Årsmøde i JKF (Jagtforeningernes kommunale fællesråd)

19. januar 2015, kl. 19,30 i klubhuset, Ellehammervej Frederikssund. Pris 0 kr. Alle medlemmer i DJ er velkommen. Dagsorden iflg. DJ's vedtægter. Vi vil blive præsenteret for Nationalparken Skjoldungelandet's status.

Der serveres kaffe, øl og vand kan købes. Kontakt person Per West, tlf. 20 28 80 87.

Trofæaften og trækning af "Bukkelotteriet" Tirsdag den 14. april 2015 kl. 19,00 Kom med dine trofæer fra den sidste sæson, og fortæl din historie. I løbet af aftenen kårer vi den bedste historie. Der er både præmie til den bedste danske historie og den bedste udenlandske historie. Samme aften vil vi trækkelod i vores store "Bukkelotteri". Sted: Klubhuset Kontaktperson:Torben R. Nielsen 40538743

Jagtfeldtskydning 2015

Frederikssund og Omegns Jagtforening har booket to hold til jagtfeltskydning, to hold er 7 skytter på hvert hold.Vi kører efter først til mølle princippet, ring til formand Torben R. Nielsen på 40538743 for tilmelding. Du er også velkommen til at ringe, hvis du har spørgsmål om afvikling af terrænskydningen.

Der skal indbetales kr. 300,- ved tilmelding. Seneste tilmelding er den 23. marts 2015.Feltskydningen er for alle, øvede og nye riffeljægere.

Praktiske oplysninger:

Dato: 26. april

Sted: Jægerspris øvelse terræn

Mødested: Flugtskydningsbanen i Kulhuse

Det er en spændende og lærerig dag med jagtfeltskydning.

Bukkebruch 16. maj 2015, i Klubhuset Ellehammervej.
Efter en forhåbentlig begivenhedsrig morgen ved bukkepremiéren, vil foreningen igen i år være vært til en bukkebrunch mellem kl. 08:00 - kl. 10.00 Mød op til hyggeligt samvær med de øvrige jægere og fremvis årets første buk - Knæk og bræk!

Flugtskydning i Kulhuse 13. juni 2015.

Frederikssund og Omegns Jagtforening har den 13. juni 2015, igen i år, lejet flugtskydningsbanen i Kulhuse. Kulhusevej 56, 3630 Jægerspris.
Vi skyder fra kl. 9,00 til 14,00 alle fra jagtforeningen er velkommen, har du en ven må vedkommende gerne deltage, skal være medlem af Danmarks Jægerforbund (Ellers dækker forsikringen ikke).
Der vil være skydeinstruktør på banen hvis du har brug for hjælp.

Mere flugtskydning denne gang i Slangerup 19. juli 2015.

Søndag den 19. juli, hvor vi afholder JKF-mesterskaber i flugtskydning på Slangerup Jagtforenings bane, Hørup Skovvej 7, 3550 Slangerup.

Det er et mesterskab kun for sjov, så mød op og benyt chancen til at få luftet haglbøssen igen. Tag en ven med så bliver det dobbelt så sjovt.

God fornøjelse

Lørdag den 29. august 2015 - Flugtskydning på Susegården

På adskillige opfordringer tilbyder Frederikssund og Omegns Jagtforening også i år en ultimativ test af dine evner i jagtskydning med haglgevær.Turens grundlæggende mission er klarlæggelse af egne evner inden jagtsæsonen starter.

Dagens program lørdag den 29. august bliver cirka som følger;Afgang Fr. Sund ca. 6.00. Morgenbassen indtages på færgen med klassisk kaffe/the.Dagen på Susegården starter ca. kl.9.00 med professionel instruktion af nyjægere/aspiranter og fri skydning for de garvede. Ved middagstid byttes der rundt.Det forventes vi er retur i Fr. Sund ml. 17.30-18.00

Pris ca. 1.650,-(inkl. bus Fr. Sund tur/retur, 200 patroner, evt. lån af gevær, kaffe/the og morgenbasse)

Kontaktperson Kristian Milter Jensen

Tilmelding på kristianmilter@gmail.com eller tlf. 60405824 senest 1. juni 2014.

(oplys venligst medlemsnummer, for- og efternavn, e-mail og tlf.nr., samt om du ønsker at låne gevær)

Endelig betaling og program fastlægges i juni måned.

Indkaldelse til generalforsamling i Frederikssund og Omegns Jagtforening 15. september 2014, kl. 19,00

Generalforsamlingen

Dagsorden iflg. vedtægterne. Eventuelle forslag skal være formanden skriftligt i hænde, senest den 30. august 2015. Kan sendes på mail foojagt@gmail.com

Vi vil i løbet af aftenen trække lod om evt. jagter på statens revir.

Bankospil, tirsdag den 8. december 2015

Holder vi foreningens kæmpe store bankospil i Valhal. NB i år er det tirsdag den 8. december 2015 kl. 19,00 forventet afslutning ca. 22,30.
Bankospillet starter kl. 19,00 og dørene åbnes kl. 18,15.
Adgang for medlemmer, med maksimum en gæst. Udover bankospil, vil der være øl-spil og Kinalotteri, samt mulighed for at købe bukkelodsedler.
Som altid masser af præmier - Vildt/oksekød, jagtbeklædning og meget mere. Kom og deltag, du hygger dig og støtter samtidig foreningen.