12. april 2020 - Indskydning af jagtriffel på Hanebjerg Skydecenter Aflyst CORONA

Vi har booket 5 baner og skyder fra kl. 9.00 til kl. 12.00, mød op og få lidt træning og hyggelig samvær. Pris 50,- kr. der kan kun betales kontant.

Hanebjergvej 6, 3400 Hillerød

14. april 2020 Hunters Game Skandinaviens vildeste skydebiograf Aflyst CORONA

Frederikssund og Omegns Jagtforening laver igen en fælles tur til skydebiografen i Hunters Game, Roholmsvej 4, 2620 Albertslund. Vi skal der ind tirsdag den 14. april 2020.  Kl. 18.00 til kl.20.00. (Mødetid 30 min. før)

Samlet pris for skydning, instruktion, sandwich og drikkevarer er 300,- (Dette er efter et tilskud fra foreningen 60 kr. pr. deltager) Bindende tilmelding på mail foojagt@gmail.com, tilmeldingen er først bindende når du har indbetalt 300,-på mobilpay 20435118. (Tekst navn ) Du modtager en bekræftelse når du er på holdet. Vi mødes på adressen i Albertslund.

29. august 2020 – Susegården – Den bedste flugtskydning i Skandinavien J

Frederikssund og Omegns Jagtforening byder traditionen tro på en test af dine evner i jagtskydning med haglgevær på Susegården – Et af Skandinaviens bedste flugt-skydningsanlæg.

Dagen på Susegården starter med professionel instruktion af ny jægere og fri skydning for de ”garvede”. Ved middagstid er der skiftehold, så ny jægerne har fri adgang til anlægget og de ”garvede” pudses af.

Prisen for en dag i jagtvenligt kammeratskab gætter vi på bliver ca. 1.700,- kr. per person. Prisen er inkl. 200 patroner og lerduer. Mulighed for tilkøb via Visa/Dankort på stedet.

Madpakke og øvrige drikkevarer sørger du selv for – ligesom på jagt! Forventet afgang fra Frederikssund kl. 6.00 og retur hertil kl. 17.30 Bindende tilmelding inden 1. august 2019I prisen er desuden inkluderet bustransport tur/retur samt kaffe/te og en basse på opturen. Vi kører efter først til mølle princippet.

Tilmelding til:

Benny Sandersen 93871428 og Morten Nielsen 51949048 For mere information - tjek http://www.susegarden.se/

6. september 2020 - Indskydning af jagtriffel på Hanebjerg Skydecenter

Vi har booket 5 baner og skyder fra kl. 9.00 til kl. 12.00, mød op og få lidt træning og hyggelig samvær. Pris 50,- kr. der kan kun betales kontant.

Hanebjergvej 6, 3400 Hillerød