Aktiviteter i 2017

4/1-2017 Jagttegnskursus

16/1-2017  Årsmøde i JKF (Jagtforeningernes kommunale fællesråd)

Hundetræning starter - se under hundetræning

25/4 2017 Trofæaften og trækning af "Bukkelotteriet"

Jagtfeldtskydning i Jægerspris Øvelsesterræn den 7. maj 2017.

Tur til Susegården lørdag den 26 august 2017

Generalforsamling

Indkaldelse til generalforsamling i Frederikssund og Omegns Jagtforening tirsdag, den 24. otober 2017, kl. 19,00

Dagsorden iflg. vedtægterne. Eventuelle forslag skal være formanden skriftligt i hænde, senest den 10. oktober 2017. Kan sendes på mail foojagt@gmail.com

Foreningen vil være vært med kaffe og kage.

Vi vil i løbet af aftenen trække lod om evt. jagter på statens revir.

Hunters Game Skandinaviens vildeste skydebiograf

Frederikssund og Omegns Jagtforening laver en fælles tur til skydebiografen i Hunters Game, Roholmsvej 4, 2620 Albertslund. onsdag den 1. november 2017. Kl. 18.00 til kl.20.00.

Samlet pris for skydning, instruktion, sandwich og drikkevarer er 250,- (Dette er efter et tilskud fra foreningen på 100,- kr.) kr. Bindende tilmelding på mail foojagt@gmail.com, tilmeldingen er først bindende når du har indbetalt 250,- på mobilpay 40538743. (Tekst navn og bio.) Du modtager en bekræftelse når du er på holdet. Vi mødes på adressen i Albertslund.

Der kan deltage 12 personer og det er først til mølle princippet.

Hunters Game er en skydebiograf, der henvender sig til dedikerede jægere og jagtforeninger, der ønsker at træne deres færdigheder.

Hunters Game er den eneste skydebiograf på Sjælland og den er indrettet med verdens mest avancerede udstyr på området, importeret fra Tyskland.

På den indendørs skydebane skyder du med skarpt fra individuelle båse mod et 9 meter bredt filmlærred. Vi har over 400 film at vælge imellem – alt fra den afrikanske savanne til en grøn forårsskov i Danmark.

Sværhedsgraden på både jagtfilm og pointskydning kan tilpasses efter behov.

Der vil være professionel instruktør der sørger for, at alle kommer godt i gang under kyndig og sikker instruktion.

DECEMBER

Bankospil, tirsdag den 5. december 2017

Holder vi foreningens kæmpe store bankospil i Valhal.

Bankospillet starter kl. 19,00 og dørene åbnes kl. 18,15, forventet afslutning ca. 22,30.
Adgang for medlemmer, med maksimum en gæst. Udover bankospil, vil der være øl-spil og Kinalotteri, samt mulighed for at købe bukkelodsedler.
Som altid masser af præmier - Vildt/oksekød, jagtbeklædning og meget mere. Kom og deltag, du hygger dig og støtter samtidig foreningen.